Wybierzmy się razem w świat fotografii produktowej
Chciałbyś zwiększyć swoją sprzedaż? Podbić nowe rynki lub po prostu wejść w rynek e commerse? Chciałbyś by internet stał się nowym źródłem sprzedaży? Jeżeli tak to musisz podbić serca nowych klientów. Jak to zrobić?
Kiedyś mówiło się, że przez żołądek do serca, idąc tym tropem proponujemy przez zdjęcia produktów do płatności. Jeżeli za mały jest dla Ciebie obszar Katowice, Śląsk to fotografia packshot powinna Cię zainteresować. W internecie kupujemy obrazami, to nie tajemnica. Twój produkt powinien być przedstawiony w jak najlepszym świetle i opowiadać swoją własną historię. Jaka jest Twoja opowieść? Jaki problem klientów chciałbyś rozwiązać? W czym Twój produkt pomaga? Z przyjemnością przedstawimy Twoje idee na obrazach.
Zdjęcia LifeStyle produktów
Świat opanowały Social Media. Facebook i Instagram zajmują znaczącą cześć naszego życia. Media te są królestwem obrazów. Dlatego właśnie tak ważne jest w jakiś sposób pokażesz tam swoje produkty. Bardzo cieka linia dzieli nas od przykucia uwagi do zupełnego zapomnienia.
Najlepsze rezultaty wzbudzające emocje wśród odbiorców wywołuje fotografia lifestyle produktu. Jest to przedstawienie rzeczy w miejscu i czasie ich rzeczywistego używania. W ten sposób od razu wiadomo jakie korzyści nam to przynosi i dlaczego warto kupić tan a nie inny produkt.
Zdjęcie typu lifestyle świetnie sprawdzają się nie tylko w social media ale także na banerach reklamowych w e-commerse, Google Adsesne i płatnych kampaniach na Facebooku i Instagramie.
Fotografia profesjonalna w najlepszym wydaniu
Z przyjemnością wykonamy dla Ciebie zdjęcia produktowe:
- na białym tle,
- na dowolnym tle,
- z cieniem i bez cienia,
- w spersonalizowanym otoczeniu,
- w plenerze,
- zgodne z wymogami konkretnych serwisów sprzedażowych,
- w wysokiej rozdzielczości,
- na potrzeby e commerse,
- na potrzeby druku, także wielkoformatowego,
- opowiadające historię Twojego produktu i jego powstania
Co cechuje nasze zdjęcia:
- prezentacja produktu bez zniekształceń,
- prezentacja produktu w jak najlepszym świetle,
- prezentacja dużych serii produktów w spójnej formie.
Szczególnie lubimy fotografować produkty:
- przeźroczyste,
- produkty o wysokim współczynniku odbicia,
- produkty białe lub czarne.
Zdjęcia na czarnym tle
Jeżeli chciałbyś, by Twoje produkty były postrzegane jako luksusowe to dobrym rozwiązaniem może być fotografowanie ich na czarnym tle. Daje to poczuć pewnej magii, niedostępności, wzbudza pożądanie i ciekawość. Fotografia na czarnym tle doskonale sprawdza się dla flakonów z perfumami, szkliwa, kieliszków czy butelek wina. Podkreśla to prestiż marki i buduje silniejszy wizerunek.
Zdjęcia na białym tle
To szczególny rodzaj fotografii produktowej wymagany przez serwis sprzedażowe. To szczególne wyzwanie gdyż bez tła musimy samym produktem zainteresować klienta. Potrzebna jest tu dokładna analiza produktu i szczególne zaangażowanie. Tu światło, kolory i kąt przedstawienia produktu mają największe znaczenie. fotografie na biały tle i fotografia bezcieniowa to jedno z najtrudniejszych wyzwań. Dobrze wykonana praca ma jednak duże odzwierciedlenie w efektach. Warto zaufać profesjonalistom i przedstawić swoje produkty na białym tle w najlepszym świetle.
W przypadku niektórych rodzajów produktów, takich jak biżuteria, preferowana jest teksturowana tkanina w kontrastującym kolorze (zielonym, na złoto). Niektóre produkty korzystają również ze słabego odbicia, które można uzyskać, umieszczając je na białej lub czarnej błyszczącej płytce. Fotografowie komercyjni często koncentrują się na fotografii produktowej.
Komercyjna jest często definiowana jako dowolna fotografia, za którą fotograf jest opłacany i ewentualnie retusz zdjęć w Photoshopie. Inne obszary specjalizacji to: Fotografia stylu życia, fotografia żywnościowa, fotografia architektoniczna i portret.
Profesjonalna fotografia produktowa może znacznie poprawić jakość fotografii na wielu witrynach. Profesjonaliści rozumieją, jak używać właściwego oświetlenia, materiałów tła, kąta widzenia aparatu, ostrości i głębi ostrości, a także innych kwestii technicznych.
Termin fotografia komercyjna odnosi się zwykle do fotografii wykorzystywanej w materiałach reklamowych i marketingowych. Ta forma fotografii ma na celu promocję lub sprzedaż usługi lub produktu. Zdjęcia fotograficzne są zwykle wykonywane przy użyciu tradycyjnych technik studyjnych i aparatów cyfrowych z obrazami bezpośrednio importowanymi do komputerów w celu wykorzystania ich w projektach i układach.
Wraz z rozprzestrzeniającym się aparatem na urządzenia mobilne wielu ludzi jest niestety błędnie sądzić, że mogą oni robić zdjęcia profesjonalne na poziomie odpowiednim dla marketingu lub reklamy drukowanej lub na stronach internetowych. Bez pełnego zrozumienia kompozycji i oświetlenia oraz powszechnie używanego „profesjonalnego” sprzętu, takiego jak statyw, wiele osób sprzedaje swoją prezentację biznesową za pomocą nieprofesjonalnych obrazów. Co więcej, większość profesjonalnych fotografów produktów zajmuje się „postprodukcyjnymi” zadaniami wszelkich niezbędnych retuszów, przycinania i ulepszania zdjęć.
No niezłe fotki. Muszę się do was odezwać.