Zdjęcia na białym tle
Nowa strona www? Przygotowujesz nowy katalog? A może potrzebujesz fotografii na potrzeby serwisów sprzedażowych? Każda z tych form prezentacji produktu na białym tle wymaga odpowiedniego przygotowania i zachowania konkretnych wymogów. Wielkość plików, ułożenie produktów na zdjęciu, sekwencje wykonanych zdjęć. Wiemy to doskonale. Z przyjemnością wykonamy dla Ciebie zdjęcia o zadanych parametrach lub doradzimy najlepsze rozwiązania.


Packshot produktów
Czy wiesz, że rodzaj plików ma ogromny wpływ na czas ładowania Twojej strony www? Jaki więc format plików będzie dla Ciebie najlepszy? Jpeg, PNG, a może jeszcze inny? Jaka byłaby najbardziej optymalna rozdzielczość DPI? Zdjęcia w formie RGB lub CMYK? Jeżeli chcesz idealnie dopasować swoje fotografie do miejsca ich ostatecznego przeznaczenia to bardzo chętnie Ci w tym pomożemy. Wykonamy także zdjęcia wg ściśle określonych wytycznych.
Zdjęcia błyszczących produktów i biżuterii
To szczególny rodzaj fotografii produktowej – zdjęcia biżuterii i przedmiotów o odblaskowych powierzchniach. W tym przypadku omówimy dokładnie to, czy błysk powinien być wyeliminowany, czy może wręcz przeciwnie jest pożądany i podniesie on wartość przedmiotu. Jeżeli chcesz zaprezentować swoje produkty w naprawdę szczególny sposób to skontaktuj się z nami koniecznie. Z przyjemnością omówimy Twoje cele biznesowe.

Rozwiązania dopasowane do Twoich potrzeb

Obróbka Standard
3/5
- * zdjęcia na białym tle
- * bezpłatny znak wodny
- * zdjęcia w formacie jpg
- * podstawowa obróbka graficzna
- * zdjęcia w wysokiej rozdzielczości
Zadzwoń po wycenę - 660 459 537
Koszt końcowy zależy od wielu czynników, m.in: czy produkt jest przeźroczysty, błyszczący, czy ma być wycięty z tła, wielkości produktu itp.

Obróbka Ultra
5/5
- * zdjęcia wycinane z tła
- * bezpłatny znak wodny
- * zdjęcia w dowolnie wybranym formacie
- * zaawansowana obróbka graficzna
- * zdjęcia w maksymalnej rozdzielczości
- * pomoc w integracji zdjęć na stronie www
Zadzwoń po wycenę - 660 459 537
Koszt końcowy zależy od wielu czynników, m.in: czy produkt jest przeźroczysty, błyszczący, czy ma być wycięty z tła, wielkości produktu itp.